
Działalność Gospodarcza | Urząd Stanu Cywilnego | Ewidencja Ludności
Dodatki Mieszkaniowe | Nieruchomości | Ochrona Środowiska
Podatki | Sprawy Budowlane | Świadczenia Rodzinne | Pozostałe
Dodatki Mieszkaniowe | Nieruchomości | Ochrona Środowiska
Podatki | Sprawy Budowlane | Świadczenia Rodzinne | Pozostałe

Wymeldowanie z pobytu stałego.
Urząd Miejski Lubień Kujawski ul. Wojska Polskiego 29
87-840 Lubień Kujawski
tel: 54 284 43 33,
fax: 54 284 35 00, e-mail: ewl@lubienkujawski.pl | |
|
KARTA USŁUG NR. 17 |
Nazwa Usługi |
Wymeldowanie z pobytu stałego. |
Podstawa
Prawna |
Ustawa z dnia 10.04.1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.).
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 grudnia 2010r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz
prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz. U. z 2010r. Nr 257, poz. 1743).
Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 lutego 2009r. w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów osobistych, ich unieważnienia, wymiany, zwrotu lub utraty (Dz. U. z 2009r. Nr 47, poz. 384).
|
Wymagane Dokumenty
|
1. Druk "zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego".
2. Dowód osobisty, a w uzasadnionych przypadkach inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości (osoby niepełnoletnie nieposiadające dokumentu stwierdzającego tożsamość - odpis skrócony aktu urodzenia).
3. Książeczka wojskowa.
|
Miejsce
Załatwienia Sprawy
|
Urząd Miejski Lubieniu Kujawskim |
Sposób
Załatwienia Sprawy |
Wydanie potwierdzenia wymeldowania z pobytu stałego.
|
Termin
Realizacji |
Niezwłocznie. |
Opłaty
|
Nie podlega opłacie. |
Tryb
Odwoławczy |
Dotyczy wyłącznie spraw spornych załatwianych na wniosek zainteresowanej strony.
|
Uwagi
|
1. Wymeldowania dokonuje się osobiście lub przez pełnomocnika posiadającego pełnomocnictwo udzielone na piśmie.
2. Wymeldowania dokonuje osoba opuszczające miejsce pobytu najpóźniej w dniu jego opuszczenia.
3. Za osobę nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.
4. Zgłoszenie zgonu, dokonane w Urzędzie Stanu Cywilnego zgodnie z przepisami prawa o aktach stanu cywilnego, zastępuje wymeldowanie osoby zmarłej (wymeldowanie następuje z urzędu). |
Pliki do pobrania
metryczka
Wytworzył: Piotr Przybysz (2 marca 2017)
Opublikował: Kacper Sołtysiński (2 marca 2017, 12:14:10)
Ostatnia zmiana: Kacper Sołtysiński (3 marca 2017, 12:38:15)
Zmieniono: edycja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 129